TTTM moja nowa sztuka nieśmigana z września miała już 4 razy słownie CZTERY RAZ wymieniany silnik wycieraczki. Serwis twierdzi iż to wada konstrukcyjna silnika gdzieś tam się woda dostaje i powoduje zwarcie.Objaw: najpierw wycieraczka sam się włącza reaguje na manetki, potem przestaje reagować aż w końcu staje. Ostatnio silnik który mi wymienili był faktycznie inny niż poprzednie ( inna obudowa). Na razie działa.
problem z tylną wycieraczką O2FL
Zwiń
X
-
Kolego arturozory, byłem wczoraj na przegladzie i wymianie felernej wycieraczki. Wymienili mi silniczek wycieraczki i wycieraczka zaczęła działać bo już powoli przestawała chodzić. I teraz nie włącza mi się przy każdorazowym włączeniu silnika. Tak że polecam Ci jechać do Aso i niech naprawiają
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Gosek007Kolego arturozory, byłem wczoraj na przegladzie i wymianie felernej wycieraczki. Wymienili mi silniczek wycieraczki i wycieraczka zaczęła działać bo już powoli przestawała chodzić. I teraz nie włącza mi się przy każdorazowym włączeniu silnika. Tak że polecam Ci jechać do Aso i niech naprawiają
Komentarz
-
-
ja mam auto po gwarancji ale dobrze że piszecie że to jednak wina silniczka bo nie byłem pewny czy jest sens kupić nowy silniczek a potem okazało by się że to np.wina manetki . :szeroki_usmiech
[ Dodano: Sob 10 Sie, 13 18:16 ]
muszę wymienić cały mechanizm wycieraczki i mam pytanie czy kupić nowy czy używany.
używane znalazłem ale różnią się nr. fabrycznym
lub
lub
ja mam nr.fabryczny 1Z59 55 711 C PA5
czy będą pasować :?:POZDRAWIAM ARTUR
moja octavka
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=48074
Komentarz
-
-
Koledzy dopadło i mnie z tą tylną wycieraczką , objawy jak u kolegów wyżej .
Samoczynny ruch po zapłonie , nie zatrzymuje się w tym miejscu co powinna czyli robi jeszcze jakieś 2 cm od miejsca spoczynkowego i staje , czasami samoczynnie nierównomierna szarpana praca .
Dzisiaj rozebrałem cały silnik wycieraczki i wychodzi mi na to że elektronika od niego pada , albo już padła .
Sprawdziłem manetkę i przekaźnik i są OK .
Całość wygląda tak po rozebraniu :
Macie może jakieś pomysły co do reanimacji tej elektroniki czy tylko wymiana na nowy silnik ?
Dodam że na niektórych elementach w tej elektronice widać ewidentne nadpalania .
Wilgoci nigdzie nie było i wszystkie styki i złącza na kostce czyste .
[ Dodano: Nie 15 Wrz, 13 23:27 ]
Chyba znalazłem rozwiązanie problemu jeśli okaże się nim elektronika w silniku http://www.elektroda.pl/rtvforum/vie...czki+octavia&s .
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BiszczuMYSIAK, a co ma hamulec z wycieraczką wspólnego ???????? zacznij szukać na forum a ne zadajesz pytanie w pierwszym lepszym wątkuPozdrawiam, Robreg.
----
furmanka.blogspot.com fan ;-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez WojtenioRozkręć to ( te widoczne śruby na fotce ) , w środku na trzpieniu ( ośce ) jest oring i pewnie już nie trzyma , przy okazji wszystko wyczyścisz .
Nie zwlekaj z tym bo możesz przez ten wyciek uszkodzić elektronikę a wtedy będzie większy problem .
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kryspinusTylko nie wiem jak można go naprawić.
Musisz dobrać podobny wymiarami , bo w oryginalnych częściach nie występuje osobno .
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez WojtenioMusisz dobrać podobny wymiarami , bo w oryginalnych częściach nie występuje osobno .
EDIT
Tam są 2 takie oringi, nie wiem czy obydwa służą do uszczelniania, ale ten drugi z tymi 4 łapkami to chyba trudno będzie dobrać.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kryspinus
Sorki za głupie pytanie, ale gdzie można coś takiego kupić?
EDIT
Obrazek
Tam są 2 takie oringi, nie wiem czy obydwa służą do uszczelniania, ale ten drugi z tymi 4 łapkami to chyba trudno będzie dobrać.↑↑↑ To jest moja opinia I naucz się z tym żyć ↑↑↑
Komentarz
-
Komentarz